ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: نمایشگاه آشپزخانه، استخر و حمام
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با مشارکت صد و هفتاد و پنج شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.


در این نمایشگاه 152 شرکت و واحد تولیدی داخلی در کنار 23 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا ، چین ، سنگاپور ، ترکیه ، اسپانیا ، آمریکا ، فرانسه ، هلند ، برزیل و فنلاند آخرین و جدیدترین تولیدات خود را در زمینه صنایع آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر در معرض بازدید کنندگان قرار داده اند.
فرهاد امینیان دبیر دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در حاشیه این نمایشگاه به رشد 15 درصدی صادرات محصولات این صنعت در سال 90 اشاره کرد و افزود: عراق، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان، ‌آذربایجان و کشورهای منطقه قفقاز همچنین برخی از کشورهای افریقایی و امریکای لاتین بازار صادراتی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران را تشکیل می دهند. وی گفت: سالانه حدود هزار و 300 میلیارد تومان انواع محصولات این صنعت در کشور تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.
امینیان با بیان اینکه سال گذشته 400 میلیون دلار کالای آشپزخانه و صنایع وابسته به آن وارد کشور شد افزود: باتوجه به حمایت های دولت از فعالان این بخش و فراهم شدن زمینه های سرمایه گذاری های جدید، امیدواری زیادی برای افزایش تولید، صادرات و کاهش واردات محصولات این صنعت وجود دارد.
دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تا یازدهم اردیبهشت از ساعت 9 تا 16 در سالن های 31 و 38 نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.