ایران شهرساز
بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی ملی(برندینگ ملی) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- ایران شهرساز (https://www.iranshahrsaz.com)
+-- انجمن: چیدمان جدید ایران شهرساز (https://www.iranshahrsaz.com/forumdisplay.php?fid=1592)
+--- انجمن: دانلودهای شهرسازی و معماری(عضویت طلایی) (https://www.iranshahrsaz.com/forumdisplay.php?fid=1728)
+---- انجمن: مقالات فارسی (https://www.iranshahrsaz.com/forumdisplay.php?fid=1730)
+----- انجمن: سایر مقالات (https://www.iranshahrsaz.com/forumdisplay.php?fid=1617)
+----- موضوع: بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی ملی(برندینگ ملی) (/showthread.php?tid=26720)



بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی ملی(برندینگ ملی) - amindatcom - ۱۳۹۳-۱۱-۲۲

بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی
[rtl]اغلب مردم و حتی شرکت های تجاری فکر می کنند که پدیده برندینگ ، یک پدیده جدید و مدرن است ، در اواخر سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ عنوان برندینگ نه تنها برای کمپانی ها و محصولات آنها به گسترش یافت بلکه این پدیده به شهرداری ها ، دانشگاه ها ، سازمان های غیرانتقاعی و حتی افراد نیز کشیده شد ، و در آن زمان برندینگ آغاز پیشرفت خود را شروع کرد ولی پدیده برندینگ به بسیار قبل تر بر می گردد . [/rtl]


[rtl][font=XB Zar]هر چیزی نیاز به یک نام و یا یک نام تجاری دارد ، با این نام می توان از صداقت ، ارائه خدمات درست ، ارائه تضمین کیفیت  و دیگر موارد اطمینان حاصل کرد .


دانلود مقاله از سایت نویسنده
[font]
[/rtl]t]