۱۳۹۱-۸-۱۵، ۱۰:۵۶ صبح
نشست تخصصی برندینگ شهری در 28 خرداد 91 در فرهنگسرای نیاوران توسط مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران، در این نشست سید محمد مجابی، معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران، علیرضا اسلامی، مدیر دانش، ترویج و تجاری سازی مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران، امیر شفقی مدیر عامل شرکت پوینت و کارشناس ارشد بازاریابی، دکتر اشرف رحیمیان پژوهشگر حوزه مدیریت شهری و مدرس دانشگاه، دکتر کمال اطهاری اقتصاددان حوزه شهری و پژوهشگر، دکتر مرتضی قورچی مشاور رئیس مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران و دکتر گشتاسب مظفری معاون امور بین الملل اداره کل روابط عمومی شهرداری تهران سخنرانی کردند.
در این نشست امیر شفقی در خصوص هر شهر یک برند، دکتر اشرف رحیمیان در خصوص برندسازی در بخش عمومی، دکتر کمال اطهاری در خصوص مفهوم و الزامات بازاریابی و آوازه سازی فضا، دکتر مرتضی قورچی در خصوص جایگاه برند شهری در شبکه شهرهای جهانی و دکتر شهاب مظفری در خصوص برندینگ و دیپلماسی شهری سخنرانی کردند.
گفتنی است در پایان این نشست تخصصی نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و سخنرانان به پرسشها پاسخ گفتند.
زندگی یک مشکل نیست که باید حلش کرد بلکه یک هدیه است که باید ازش لذت برد
مدیر ارشد ایران شهرساز