۱۳۹۱-۱۰-۱۹، ۰۴:۳۴ عصر
امروزه حرکت بانکها باید بر اساس بازار تنظیم شود و نوع و نحوه ارایه خدمات بانکی پاسخگوی نیازهای بازار باشد. موفقیت چنین سازمان هایی به رویکردشان در مدیریت بانک های اطلاعاتی و مدیریت ارتباطات با مشتری(
crm
) بستگی دارد. بانک ها دنیایی از اطلاعات را در مورد مشتریانشان اداره می کنند و با افزودن یک قلم اطلاعات دیگر به پایگاه اطلاعاتشان که موقعیت جغرافیایی می باشد، بانک ها میتوانن از مزایای فوق العاده برخوردار شوند و در برنامه ریزی بلند مدت که با مدلسازی جغرافیایی تلفیق شده، از منافع محسوس(قابل سنجش) و بسیار وسیعی برخوردار شوند....
و کاربرد آن در بانکداری-GIS.rar (اندازه: 398.87 KB / تعداد دفعات دریافت: 198)
crm
) بستگی دارد. بانک ها دنیایی از اطلاعات را در مورد مشتریانشان اداره می کنند و با افزودن یک قلم اطلاعات دیگر به پایگاه اطلاعاتشان که موقعیت جغرافیایی می باشد، بانک ها میتوانن از مزایای فوق العاده برخوردار شوند و در برنامه ریزی بلند مدت که با مدلسازی جغرافیایی تلفیق شده، از منافع محسوس(قابل سنجش) و بسیار وسیعی برخوردار شوند....
و کاربرد آن در بانکداری-GIS.rar (اندازه: 398.87 KB / تعداد دفعات دریافت: 198)
خوشا به حال آن کس که در نامه عملش در زیر هر گناه یک استغفار ثبت شده باشد.مولا علی(ع)
احیانا امری بود ایمیل بهتر از پیام :)
احیانا امری بود ایمیل بهتر از پیام :)