۱۳۹۳-۶-۱۶، ۱۲:۲۲ عصر
(۱۳۹۳-۵-۱۳، ۰۶:۵۶ عصر)'atelieahjam' نوشته است:(۱۳۹۳-۱-۳۱، ۰۷:۰۰ صبح)'Urbanist' نوشته است: با خارج کردن شبکه های بزرگراهی از حالت عمومی با کاهش ترافیک بزرگراهی نه تنها حجم ترافیک کم میشود بلکه این حجم نیز در حالت بهینه قرار میگیرد.
با عرض سلام
بله حجم ترافیک کم میشه و بزرگراه در حالت بهینه قرار می گیره ، اما شهر دارای یک حجم ثابتی از ترافیک هست با خارج کردن این حجم از شبکه بزرگراهی ، با حجم ترافیکی که روی دست می مونه چه باید کرد ، چه تدابیری باید برای اونها در نظر گرفت و این حجم را به کدام سو باید هدایت کرد ، همچنین اگر بزرگراه از حالت عمومی خارج بشه و همه ی حجم استفاده کننده از بزرگراه شرایط جدید را بپذیرند و طبق شرایط عمل کنند باز هم همون حجم ترافیکی در همون بزرگراه مستقر هست و هیچ تغییری در کاهش بار ترافیکی بوجود نمیاد . به نظر من که اینطوره
با تشکر
اگر همه حجم شرایط رو قبول کردن با درآمد کلان ناشی از شرایط جدید حمل و نقل عمومی رو تقویت میکنیم
در صورت نپذیرفتن هم حجم ترافیک به شهر تزریق میشه و برای مدتی به شدت ترافیک شهر فلج میشه تا مردم به مرور واکنش مناسب رو نشون بدن مثل تغییر محل سکونت و نزدیک شدن به محل کار، مثل استفاده از حمل و نقل عمومی و .....
اما کاملا طبیعی هست که چند ماه یا حتی چند سال شهر از نظر ترافیکی دچار معضل میشه، تو برنامه ریزی به این میگن جراحی کاربری که مثل هر جراحی دیگه درد و خون ریزی داره و مسلما حجم زیادی نارضایتی عمومی و فشار سیاستمدار ها برای لغو چنین طرح هایی وجود داره
دقیقا به همین دلیل معمولا سیاستمدرا ها در تمام دنیا با چنین عملکردهایی مخالف هستن هرچند صحیح ترین روش اجرایی شناسایی شده تا به امروز هست