امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نگهداری 210 هزار کیلومتر راه موجود کشور نیازمند 7 هزار میلیارد ریال اعتبار است
#1
 
نگهداری 210 هزار کیلومتر راه موجود کشور نیازمند 7 هزار میلیارد ریال اعتبار است
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: برای اجرای طرح نگهداری راه‌ها و ابنیه 210 هزار کیلومتر از مسیرهای کشور نیاز به 6 تا 7 هزار میلیارد ریال اعتبار است.
 
 
به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری، داوود کشاورزیان اظهار داشت: از جمله زیرساخت‌های مهم و اساسی در توسعه حمل و نقل داخلی و بین‌المللی ارتقاء سطح سرویس راه‌ها در شبکه شریانی کشور است.
وی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این مهم را در دستور کار جدی خود قرار داده است در همین راستا بهسازی و بهبود وضعیت آسفالت محور‌های مواصلاتی نظیر گرگان به اینچه‌برون جزء برنامه‌های اولویت‌دار‌‌ است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ با اشاره به هدف‌گذاری درخصوص کاهش 10 درصد تلفات ناشی از سوانح رانندگی در سطح جاده‌های کشور در سال‌جاری افزود‌: در سال گذشته شاهد کاهش 6 درصدی تلفات رانندگی بودیم که‌ امسال با همکاری و تعامل همه‌‌جانبه همه سازمان‌ها و نهادهای ذی ربط با مقوله ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای کاهش آمار سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن، فراتر از برنامه و هدف 10 درصدی تعیین شده باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه‌های دیگر این سازمان در حوزه توسعه امکانات و تجهیزات هوشمند جاده‌ای در سال جاری، ادامه داد: هوشمندسازی ایمنی جاده‌ها از مهم‌ترین برنامه سازمان راهداری و حمل و نقل ‌کشور است.
وی اضافه کرد: در این راستا  تفاهم‌نامه‌ای در سال‌های گذشته بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت ارتباطات منعقد شده که تمام مسیرهای شریانی کشور جهت نصب دوربین نظارت تصویری آماده و مهیا شود.
‌کشاورزیان‌ نگهداری از راه‌ها و ابنیه جاده‌ها را‌ از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار سازمان راهداری و حمل و نقل ‌جاده‌ای اعلام کرد و افزود: برای اجرای طرح نگهداری راه‌ها و ابنیه 210 هزار کیلومتر از مسیرهای کشور نیاز به 6 تا 7 هزار میلیارد ریال اعتبار است.
رئیس سازمان راهداری افزود: اگر چه تامین این میزان اعتبار به علت محدودیت اعتبار دولتی دشوار بود، ولی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به امکانات و اعتبارات حسب وظیفه تلاش می‌‌کند، تا جاده‌های کشور را با اولویت محورهای شریانی و با استفاده از توان بخش خصوصی و ادارات کل استانی به نحو مطلوب نگهداری کند.
 
آخرین ارسال های من :

[تصویر:  1407685415.gif]
نظر شما برای ما ارزشمند است
بروزترین سایت معماری
[تصویر:  1407685415.gif]
 
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بلندمرتبه‌سازی تنها راه برای توسعه شهر نیست! sara515 0 564 ۱۳۹۵-۱-۱۲، ۰۵:۲۹ عصر
آخرین ارسال: sara515
  نکوداشت روز جهانی معماری و شهرسازی در کشور leila 0 814 ۱۳۹۴-۶-۳۱، ۰۴:۳۸ صبح
آخرین ارسال: leila
  پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته با رویکرد کارآمد محوری برای شهروند leila 0 782 ۱۳۹۴-۶-۲۵، ۱۲:۳۰ عصر
آخرین ارسال: leila
  بازار مسکن کدام شهر جهان برای سرمایه گذاری بهتر است؟ leila 0 1,550 ۱۳۹۳-۶-۲۳، ۱۰:۰۲ صبح
آخرین ارسال: leila
  پسرفت معماري ايراني مربوط به ساختار فرهنگي و اقتصادي جامعه است leila 0 1,041 ۱۳۹۳-۶-۲۳، ۰۹:۵۳ صبح
آخرین ارسال: leila
  چهار راه مهار «تراکم‌فروشی» leila 0 876 ۱۳۹۳-۶-۲۳، ۰۹:۴۲ صبح
آخرین ارسال: leila
  ۵۰۰ هزار خانه خالی در کشور leila 0 836 ۱۳۹۳-۶-۲۳، ۰۹:۳۶ صبح
آخرین ارسال: leila
  پیمانکاری که سازه‌اش خراب شده و تقدیر شود پیمانفرما است leila 0 553 ۱۳۹۳-۶-۲۱، ۰۳:۴۴ عصر
آخرین ارسال: leila
  صنعت سیمان به مرحله صدور خدمات فنی ومهندسی رسیده است leila 0 774 ۱۳۹۳-۶-۱۹، ۰۲:۰۵ عصر
آخرین ارسال: leila
  مصوبات سند ملی بهسازی و نوسازی در جلسه هیئت دولت/ تزریق سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی به leila 0 715 ۱۳۹۳-۶-۱۸، ۱۲:۲۳ عصر
آخرین ارسال: leila

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان