ایران شهرساز را در تلگرام دنبال کنید

[-]
[-]

پشتیبانی 09120592515 ایمیل: iranshahrsaz@yahoo.com

[-]
[-]
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1
تجاری سازی (برندسازی) شهر
[rtl][تصویر:  citybranding1-686x350.jpg]
[/rtl]
[rtl]هنوز یک تعریف رسمی از تجاری سازی (برند سازی) شهر وجود ندارد ولی این مانع نمی‌شود که از این امکان به طور گسترده در سراسر دنیا استفاده نشود و این کار، چند دهه است که در حال انجام شدن است. این ایده بسیار ساده است: انتقال مفهوم تجاری سازی یک کالا به اماکن و شهرها. هدف از این کار حتی ساده تر است: تقویت یک هویت محلی برای جذب سرمایه گذاری‌ها و رشد اقتصادی برای یک منطقه خاص. به عبارت دیگر، “فروش” تصویر ذهنی ای از شهر و استفاده از جنبه‌های منحصر به فرد فرهنگی، هنری و کالبدی آن.[/rtl]

[rtl]اما روش انجام این کار، آنچنان ساده نیست. برند جدید می‌تواند به روش‌های گوناگون ایجاد شود: از طریق مداخلات فضایی مثل ساختمان‌های شاخص، طراحی شهری، و اتفاقات، یا از طریق بازاریابی غیرفضایی مثل تبلیغات، شعارها، افسانه‌ها و غیره. نمودار زیر توضیح می‌دهد که چگونه این جنبه‌های فراوان با یکدیگر همکاری می‌کنند تا به ایجاد تصویر جدیدی از شهر منجر شوند.[/rtl]
[rtl]در آقای شهردار بیشتر بخوانید :[/rtl]
[rtl]http://goo.gl/wXTo8R[/rtl]

آخرین ارسال های من :
موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده بازدید آخرین ارسال
  تجاری سازی (برندسازی) شهر sgc 246 1394-5-4، 05:40 عصر
آخرین ارسال: sgc
  درخواست طرح آماده سازی زمین farzane_85 12,286 1394-2-5، 11:46 عصر
آخرین ارسال: ziba.jebreili
  فرصت سازی یا فرصت سوزی؟اضافه شدن پذیرش برنامه ریزی شهری-نیایی ضررمیکنی!! AliReza 2,391 1390-3-9، 10:18 صبح
آخرین ارسال: davinchi
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
[-]
جستجو
جستجوی گوگل