امتیاز موضوع:
  • 17 رأی - میانگین امتیازات: 3.06
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسي ميزان اثربخشي «نظام آموزش کارکنان شهرداري کرج» با «رويکرد توانمندسازي»
#1
بررسي ميزان اثربخشي «نظام آموزش کارکنان شهرداري کرج» با «رويکرد توانمندسازي»

اميري مجتبي*,شاه محمدي مرضيه

* دانشکده مديريت، دانشگاه تهران، تهران، ايران



اين پژوهش با هدف بررسي وضعيت موجود نظام آموزش کارکنان شهرداري کرج و ميزان اثربخشي آن از ديدگاه مديران و فراگيران که طي سالهاي 1387 تا 1382 در کلاسهاي ضمن خدمت کوتاه مدت شرکت کرده اند، انجام گرفته است. روش تحقيق، «توصيفي» و «روش گردآوري داده ها» نيز به صورت مطالعات کتابخانه اي و تحقيقات ميداني با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته و بررسي اسناد و مدارک واحد آموزش شهرداري کرج جمع آوري شده است. در اين سالها تعداد 75 دوره آموزشي براي 3989 نفر از پرسنل شهرداري کرج به ميزان 3927 ساعت برگزار شده است که بيشترين ميانگين ساعت آموزشي گذرانده شده براي هر فرد مربوط به سال 86 برابر با 74 ساعت و سپس، سال 87 برابر با 57 ساعت است. نتايج پژوهش بر اساس مدل چهار سطحي«کرک پاتريک»، نشان داد که ميزان اثربخشي دوره هاي آموزشي گذرانده شده در شهرداري کرج از ديدگاه مديران و فراگيران در سطوح واکنش‏، رفتار و نتايج، «مطلوب» و در سطح يادگيري در حد «متوسط» بوده است.

كليد واژه: آموزش، اثربخشي آموزش، مدل کرک پاتريک، ارزشيابي آموزش، توانمندسازي و شهرداري کرج

Evaluation of the Effectiveness of Staff Training
System, Karaj Municipality with Empowerment
Approach
Abstract: This study evaluated the present status of
education system, municipal staff Karaj and the
effectiveness of administrators and students over
the years 1387 to 1382 in-service short-term classes
have participated, took place. Descriptive research
methods and data gathering methods as well as
library research and field studies using the questionnaire
and investigate documents Karaj Municipality
Education Unit has been gathered. The training
course for 75 years, 3989 persons from 3927 hours
of Karaj Municipality has held the highest average
hours spent per person for 86 years, equal to about
74 hours and then 87 years equals 57 hours. Model
results based on four levels, "Kirk Patrick", showed
that the effectiveness of training courses attended by
municipal administrators and students of Karaj in
response levels, behaviour and results, desirable and
in the learning level is moderate.
Key words: Education, Training Effectiveness,
Kirk Patrick Model, Evaluation of Education,
Empowerment and Karaj Municipality


فایل‌(های) پیوست شده
.pdf   shahrdari karaj.pdf (اندازه: 146.67 KB / تعداد دفعات دریافت: 57)
آخرین ارسال های من :

خدایا:
مرا ببخش ،  
به خاطر تمام درهایی که کوبیدم  
و خانه تو نبود....!!!!
63
پاسخ
 سپاس شده توسط alireza


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مقاله بررسي معماري سنتي همساز با اقليم سرد-سنندج (سام) 0 1,506 ۱۳۹۵-۱-۱، ۰۵:۲۵ صبح
آخرین ارسال: (سام)
  بررسي كيفيت مبادي ورودي شهرهاي گردشگري با تاكيد بر جامعه گردشگران نمونه موردي: شهر با cnstm 0 909 ۱۳۹۴-۴-۵، ۰۳:۴۴ عصر
آخرین ارسال: cnstm
  مقاله بازاندیشی در آموزش درس «آشنایی با معماری معاصر» (در مقطع کارشناسی رشته‌ی معماری در دا khansa 0 1,204 ۱۳۹۴-۲-۱۴، ۱۲:۴۸ عصر
آخرین ارسال: khansa
  آشنایی با شیوه های تولید و چاپ مقاله های علمی-پژوهشی در مجله های آی. اس. آی atelieahjam 0 1,851 ۱۳۹۴-۱-۱۹، ۱۰:۲۹ عصر
آخرین ارسال: atelieahjam
  سازوکار داوری و سنجش طراحی در آموزش معماری پیشنهاد مدلی برای ارزیابی فرآیند و ارزشیاب khansa 0 1,252 ۱۳۹۳-۱۲-۲۶، ۰۱:۰۰ عصر
آخرین ارسال: khansa
  مقاله تحلیل نظام¬های ساختاری و شکلی حاکم بر معماری منظر ایرانی (باتاکیدبرغالب ادیان توحیدی amindatcom 0 1,482 ۱۳۹۳-۱۰-۲۱، ۰۴:۰۸ عصر
آخرین ارسال: amindatcom
  مكان يابي و اولويت بندي پارك هاي شهري با استفاده از روش تحليل سلسله مراتبي TOPSIS و س amindatcom 0 1,528 ۱۳۹۳-۱۰-۷، ۰۱:۰۹ عصر
آخرین ارسال: amindatcom
  مقاله بررسي ارتباط نمادهاي شهري با هويت شهر(مطالعه ي موردي: شهرگنبدكاووس Brightness 0 1,379 ۱۳۹۳-۹-۱، ۰۸:۳۳ صبح
آخرین ارسال: Brightness
  مقاله آموزش هنر متناسب با فعاليت هاي زيباشناسانه، توليد هنري و مفاهيم وابسته alireza 0 1,142 ۱۳۹۳-۸-۲۵، ۰۴:۴۹ عصر
آخرین ارسال: alireza
  مقاله آسيب شناسي ساختمان (بررسي نقش مراحل اجرا و نظارت، در بروز خسارت ناشي از زلزله در گونه alireza 0 1,351 ۱۳۹۳-۸-۲۵، ۱۲:۳۰ صبح
آخرین ارسال: alireza

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان