ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: اشتغالزايي راه و شهرسازي اردبيل
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اشتغالزايي راه و شهرسازي اردبيل

علی حیدری در جلسه برنامه ریزی و شورای فنی راه و شهرسازی اردبیل تصریح کرد: این موضوع بیانگر توسعه فعالیتهای این دستگاه اجرایی و زمینه سازی برای کاهش بیکاری است.
وی با بیان اینکه در پروژه های مختلف راه و شهرسازی مشاغل مستقیم و غیر مستقیم بسیاری می تواند مشارکت کند، ادامه داد: از جمله اهداف این دستگاه اجرایی عمران و آبادانی استان و رشد و تعالی صنایع مختلف است.
به گفته حیدری به منظور حمایت از تولیدات صنعتی و ساختمانی تا حد امکان تلاش می شود نیازمندی های استان از تولید کننده داخلی تامین شود تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها زمینه رشد صنایع مختلف را نیز موجب شود.
وی از تهیه بانک اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری و طراحی و به روز رسانی سایت این اداره خبر داد و تاکید کرد: بانک اطلاعاتی می تواند در پیشبرد اهداف عملیاتی اداره و تفویض وظایف به مدیران و کارمندان اطلاعات مورد نیاز را تامین کند.
آموزش کاربردی 13 هزار نفر ساعت

مدیر کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: علاوه بر این استقرار چارت سازمانی و ساماندهی نیروهای خدماتی و راه اندازی سیستم یکپارچه تلفن و اتوماسیون اداری نیز در کاهش عملیات غیر ضروری و تسریع فرایندهای اداری تاثیر گذار بوده است.
حیدری اضافه کرد: در سال جاری به منظور به روز رسانی اطلاعات کارمندان 13 هزار نفر ساعت تحت آموزشهای کاربردی قرار گرفته اند. وی با بیان اینکه سیستم S5 نیز در این اداره کل استقرار یافته است، افزود: تلاش شده با بروز رسانی مطالبات کارکنان زمینه تعامل دوگانه با کارکنان توسعه یابد.