ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: تصاویر پیرمردی که توسط افراد منتسب به شهرداری مجروح شد! (16+)
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تصاویر پیرمردی که توسط افراد منتسب به شهرداری مجروح شد! (16+)

بر اثر درگیری پیش آمده میان ماموران منتسب به شهرداری تهران و مالکان یک پارکینگ در منطقه ۹ تهران، یکی از مالکان پارکینگ که به وسیله یک شیء برنده مضروب شده بود در بیمارستان رسول اکرم بستری شد.

این حادثه در میدان استاد معین و مقابل شهرداری منطقه ۹ رخ داد، ماموران شهرداری به قصد تخریب فعالیت‌های ساختمانی که مدعی شده بودند به تازگی در این پارکینگ انجام شده وارد محوطه پارکینگ شدند و پس از مقاومت مالکان این پارکینگ، میان ماموران و مالک و کارکنان پارکینگ نزاع اتفاق افتاده است. بر اساس این گزارش، در جریان این درگیری یکی از مالکان پارکینگ به نام «علی‌اکبر تیموری» ۶۷ ساله که به وسیله شیء برنده‌ای که تعدادی از شاهدان عینی مدعی‌اند «قمه» بوده است مضروب شد و به بیمارستان رسول اکرم منتقل شد.
البته وی مدعی شده است که اول از از ناحیه سر با «پنجه بوکس» مورد حمله قرار گرفته و بعد با «قمه» مضروب شده است.

هر چند فرزاد آبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ و در ادامه آن روزنامه همشهری اعلام کرده بود که «عده ای ارازل و اوباش» به عوامل شهرداری ناحیه یک این منطقه حمله کرده اند که باعث مجروحیت ۸ نفر از پرسنل شهرداری شده است، اما طی پیگیری های خبرنگار «معماری نیوز» و تماس های فراوان با دفتر سایت، این افراد خود را به عنوان «کسبه قدیمی محل» و مشخص بودن هویتشان، معرفی کرده اند.

«معماری نیوز» تصویر پیرمردی که با شئی برنده (قمه) مورد جراحت قرار گرفته است را منتشر می کند.

[تصویر:  iranshahrsaz.com_memarinews-06-13-04-500.jpg]

[تصویر:  iranshahrsaz.com_memarinews-06-13-05-500.jpg]

[تصویر:  iranshahrsaz.com_memarinews-06-13-06-500.jpg]

[تصویر:  iranshahrsaz.com_memarinews-06-13-07-500.jpg]