ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: جاری شدن فاضلاب در خیابان های غرب تهران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جاری شدن فاضلاب در خیابان های غرب تهران

فرد و یا افرادی که بامداد روز چهارشنبه اقدام به تخلیه چاه فاضلاب و رهاسازی آن در محدوده خیابان های شادمان و ستارخان در غرب تهران کرده بودند، با این کار محله ای را به«گند» کشیدند.

بوی مشمئز کننده فاضلاب و آلودگی ناشی از آن مردم منطقه و عابران را آزرده و آنان نسبت به عدم رعایت حقوق شهروندان از سوی خاطیان گلایه کردند.

اپراتور مرکز تلفن های امدادی شهرداری تهران با دریافت شکایت از شهروندان، از این اتفاق ابراز تاسف کرد و گفت: مسوولان امر فرد و یا افراد خاطی را سریعا شناسایی و برای مجازات به نهادهای ذیربط معرفی می کنند.

یکی از شهروندان  گفت: فاضلاب در مناطقی از خیابان شادمان به داخل باغچه کنار گذر خیابان نیز تخلیه شده که با توجه به اسیدی بودن آن، قطعا درختان را خشک می کند.

رئوفی گفت: با توجه به شواهد و قرائن می توان حدس زد این اقدام بامداد چهارشنبه و توسط حداقل دو کامیون و در دو نوبت انجام شده است.

این شهروند تصریح کرد: در منطقه مغازه های متعدد و نیز یک مرکز فرهنگی شرکت مخابرات قرار دارد که اغلب دوربین های کنترلی دارند و به راحتی می شود فرد و یا افراد متخلف و خودروی آنها را شناسایی کرد.

یک شهروند دیگر نیز گفت: احتمالا تخلیه چاه با 'لجن کش' صورت گرفته تا به جای تخلیه چاه به تانکر ماشین و پرداخت کردن هزینه بابت حمل آن به خارج از شهر، فاضلاب و لجن داخل چاه را در خیابان رها کرده است.