ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: بازاريابي گردشگري شهري بر اساس برنديابي با مدل AHp
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازاريابي گردشگري شهري بر اساس برنديابي با مدل فرآيند تحليل سلسله مراتبي (مطالعه موردي؛ شهر كرمانشاه)

علي موحد 1، سعيد امانپور 2، كاوه نادري* 3
-1 دانشيار و عضو هيأت علمي دانشگاه تربيت معلم تهران
-2 استاديار و عضو هيأت علمي دانشگاه شهيد چمران اهواز
-3 دانشجوي كارشناسي ارشد جغرافيا و برنامه ريزي شهري دانشگاه شهيد چمران اهواز
(۱۳۹۳-۷-۲۵، ۱۰:۴۸ عصر)Brightness نوشته است: [ -> ]بازاريابي گردشگري شهري بر اساس برنديابي با مدل فرآيند تحليل سلسله مراتبي (مطالعه موردي؛ شهر كرمانشاه)


علي موحد 1، سعيد امانپور 2، كاوه نادري* 3
-1 دانشيار و عضو هيأت علمي دانشگاه تربيت معلم تهران
-2 استاديار و عضو هيأت علمي دانشگاه شهيد چمران اهواز
-3 دانشجوي كارشناسي ارشد جغرافيا و برنامه ريزي شهري دانشگاه شهيد چمران اهواز

تشکر
مقاله ای خوبی بود