ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: آهای آهای، کیا مرحله اول قبول میشن . . .
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
من هم لبیک میگم
ولی چرا گذاشتین شب؟
من شب نمیتونم بیام
لبیک به شما!
حرفتون منطقیه
باشه
چون تمامی دوستان امکان حضور همزمان رو ندارن، من امشب چیزهایی که به ذهنم میرسه رو میذارم
باقیش رو دو روز فرصت میدیم به هم سایتی های عزیز! تا یه چکش کاری خوبی بکننش و یه برنامه تمیز و نه چندان سنگین و مفید از توش در بیاد
من سرفصلارو ایشالا تا شب میذارم
مرسی از شما
خوب من که قبول نمی شم [تصویر:  biggrin.gif]


دوسان به جای ما [تصویر:  cool.gif]
ااااااااااااا
چرا اینقدر ناامید؟
شما حتی اگه رتبتو 900 هم بشه این امید رو دارید که قبول بشید
امید واهی نه ها! امید واقعی
نشون به اون نشون که بچه های پارسال بعضیا بودن ولی گفتن نگیم . . .
سلام خدمت تموم بچه های عزیز.من میگم اول اینج.ری شروع کنیم.مثلا یک کتاب که واسه آزمون دوم مهمه رو میگیم بعدش به تعداد صفحات اون کتاب میریم جلو.مثلا کتاب طرحها و برنامه های شهرسازی دکتر بهزادفر رو شروع میکنیم وبه ترتیب هر موضوع اون رو تحلیل میکنیم مثلا تو یک روز ممکن 100 صفحه اول این کتاب رو تحلیل کنیم و هر کس تحلیل خودش رو مینویسه و اینجوری بهتره.بعدش هم به ترتیب میریم کتاب های دیگهو موضوعاتی که تو سایت خودمون هست.مثلا مدل swat رو اگه کسی قشنگ میتونست تحلیل کنه سال پیش نمره ی خوبی تو آزمون دوم میگرفت.و اگه کسی هم در اون موقع نبود میتونه از اون کتابی که داریم شروع میکنیم به کسایی که دارن موضوع میزارن پیام خصوصی بده که بعدش جوابش رو بگیره و قرار نیست هر جوابی هم به طور کامل درست باشه و خوبیش اینه که هر کی تحلیل خودش رو میگه.ممنون از همه ی شما.
سلام
عالیه منهدس
حضور شما در این قسمت واسه همه ماها غنیمته
مرسی از حضورتون
ممنون محمد جان.تا اونجایی که بتونم در خدمتتون هستم.
سلام مجدد خدمت تمامی دوستان
از همین حالا تا پس فردا( چهارشنبه ) منتظر میمونیم هر کسی مطلبی در این باره داره بیان کنه تا یه جمع بندی داشته باشیم.
برای مرحله دوم با توجه به اونچه که در سال گذشته اومده بود، هم باید در قسمت مبانی نظری کار کنیم هم در باره طرح ها.
به دو صورت میتونیم کار کنیم:
1. اول مبانی رو بخونیم بعد بریم سراغ طرح ها؛ یعنی اول تمامی مبانی رو یکجا بخونیم بعد بریم طرح ها رو بررسی کنیم
2.این روند رو برای هر طرح مجزا انجام بدیم؛ یعنی مثلا طرح جامع رو انتخاب کنیم، بعد بریم مبانی و تحلیل و اسیب شناسی و ... اونو رو بخونیم در اخر هم بیاییم چند طرح جامع رو به عینه بررسی کنیم و به قول شاعر دیگه دست به قلم و ماژیک و آبرنگ بشیم:D
نظر خود من رو روش دوم هست که هر طرح رو از اول تا به انتها جمع کنیم تا هم انسجام حفظ بشه هم خیالمون از بابت اون طرح راحت بشه، بعدش بریم سراغ طرح بعدی.
اما با نظر مهندس دهقان یه قسمت مخصوص به این کار در نظر گرفته شده و یه سری قوانین که نمیخوام بگم، شاید مرامنامه!:D در این رابطه به تنظیم کردیم؛ خواهشمندیم نظر بدید تا چهارشنبه از همه مطالب یه جمع بندی داشته باشیم.
مرسی
اما این موضوعات باید رعایت بشه: (لطفا نظر بدید)
1برای به عضویت در اومدن در گروه و استفاده از اطلاعات اعضا، هر عضو باید حداقل در یکی از موارد مطرح شده در گروه(مثل طرح جامع و ..) فایلی رو به اشتراک بذاره.
2تمامی اعضا، چه عادی و چه فعال میتونن عضو این گروه بشن و از بحث ها استفاده کنن و اطلاعات اعضای گروه رو دانلود کنن.
3فایل هایی که هرکدوم از این اعضا در راستای مرحله دوم به اشتراک میذارن در یه قسمت مجزا جمع آوری میشه
4تا زمان کنکور امکان دسترسی به این فایل ها فقط و فقط منحصر به اعضای این گروه هست!! حتی اعضای وی ای پی هم این امکان رو ندارن!!!

این مطلب جهت این هست که مطالب مطرح شده در این گروه به سایت های دیگر احیانا درز نکنه:cool:
5نحوه به اشتراک گذاری فایل ها مقطعی و مرحله به مرحله هست. یعنی مثلا وقتی در ارتباط با طرح آماده سازی زمین بحث میکنیم، فایل ها و مطالب مرتبط در همون وقت به اشتراک گذاشته میشه، و تا وقتی که مثلا به طرح گردشگری نرسیدیم، مطالب رو به اشتراک نمیذاریم.

اینطوری یه تضمینی میشه که تا آخر همه با هم بمونیم و هرکی هم نمونه سر خودش بی کلاه میشه:D
6تمامی اعضای گروه باید در هر مرحله فعالیت داشته باشند. اگر نمیتونن دلایلشو بگن وگرنه از استفاده مطالبو فایل های اون طرح و قسمت محروم میشن

برای ثبت نام در این گروه هم فقط باید در همین تاپیک درخواست بدید، اگه جای دیگه درخواست بدید و متوجه نشیم پای خودتونه:cool:

راستی، مهندس دهقان هم فرمودند اعضای این تاپیک در آخر عضو ویژه سایت خواهند شد!(اون هایی که هم اکنون هستند ببخشند دیگه، از اون ها با دادن اعتبار تشکر میشه)
منو بثبتنامیـــــــــــــــــــد .... من همکاری خودمو اعلام میکنم . طرح بسیار عالی و فوق العاده ای هست . ممنونم .:heart:
با تشکر از همه شما دوستان و برای حمایت بیشتر از این طرح در این تالار فقط اعضای گروه میتونند دانلود کنند و عضو عادی و عضو فعال نمیتونه دانلود کنه و وقتی شما درخواست میدهید در همان روز و یا همان لحظات شما عضو گروه میشوید و رنگ کاربری شما تغییر میکند.

لطفا فایلها را فقط در این تالار بفرستید.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29