ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: **مسابقه ایران شهرساز**: معرفی کتاب از نمایشگاه کتاب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام
میدونیم که نمایشگاه کتاب از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت سال 91 قراره برگزار بشه

ایران شهرساز یک مسابقه در نظر گرفته برای کسانی که از این نمایشگاه و بخشها و غرفه ها و کتابهای مرتبط با معماری و شهرسازی دیدن میکنند

به این صورت که در این نمایشگاه هر کدام از شما هر کتاب مفید یا جدید یا جالب یا .... دید که معرفی اش برای همه لازم به نظرش رسید از جلدش عکس بگیره و با مشخصات کتاب، اینجا و در این تاپیک قرار بده
تا هم دوستان دیگه از وجود این کتاب ها مطلع بشن و هم توی مسابقه شرکت کنه

و شرکت کنندگان مورد تقدیر سایت ایران شهرساز هم قرار خواهند گرفت و به سه نفر از برندگان، عضویت ویژه ایران شهرساز و همچنین امتیاز ویژه تعلق خواهد گرفت.


اگر تعداد کتابها در تاپیک از 5 تا بیشتر بشه نظر سنجی میذاریم تا بهترین کتاب معرفی شده از نظر کاربران انتخاب بشه



هدیه ویژه ای هم از طرف مدیریت اهدا خواهد شد.
afarin be shma ba in idea haie nab,
(۱۳۹۱-۲-۱۱، ۱۱:۱۳ عصر)dely_sh نوشته است: [ -> ]afarin be shma ba in idea haie nab,

خواهش میکنم
امیدوارم با این کار تعداد زیادی کتاب در اینجا به همه ما معرفی بشه...
امیدوارم...
شهرسازی کمال گرا Integral Urbanism، ترجمه دکتر علی سلطانی، انتشارات آذرخش، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
کتاب شهرسازی کمال گرا، ترجمه دکتر علی سلطانی (عضو هئیت علمی دانشگاه شیراز)، نمایشگاه بین المللی کتاب انتشارات آذرخش
«شهرسازی کمال گرا» (Integral Urbanism)، به توصیف انقلاب خاموشی مي پردازد که در جهان معاصر در حال وقوع است. انقلابی که برای التیام به زخم هاي وارده بر طبيعت و انسان در دوره هاي مدرن و پست مدرن رخ داده است؛ فراخوان این انقلاب، رسيدن به توافقی عمومی در جهان در خصوص اقداماتي است که منجر به شهرسازی متعالي گردد ... اگر برنامه‌ريزي جامع نوعي جراحي بر کالبد يك شهر فرض شود، شهرسازي كمال گرا را مي‌توان حالتي از طب سوزني دانست كه روي شهري هوشيار و پذیرا انجام مي‌گيرد. با گشودن انسدادهاي موجود در شريان، اين رويكرد مي‌تواند «چی» يا نيروي زندگي يك شهر و جوامع پوياي آن را رها سازد ... از آن جا كه شهرسازي كمال گرا به دنبال ارائه ی طرح هاي جامع نيست، بنابراین درگیر تعیین و کنترل خروجی ها نمی شود. در مقابل، هدف شهرسازي كمال گرا، فرصت دادن به رخداد وقايع است... این کتاب نقشه ي راه و مانیفست گویایی برای مداخلات شهرسازانه است، بدون آنکه واقعیت های انسانی، اقتصادی یا علمی را نایده بگیرد. چشم انداز این نقشه ي راه، رسیدن به شهری پایدار، متنوع و سرشار از ارزش های انسانی است.
درود

با توجه به اینکه گردهمایی در روز جمعه عصر حدود ساعت 5 در نمایشگاه کتاب هست دوستان فرصت خوبی دارند تا کتابهای جدید شهرسازی را معرفی کنند و در مسابقه ایران شهرساز شرکت کنند.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید:

http://www.iranshahrsaz.com/showthread.p...8#pid24478