توسعه وظایف حوزه شهرسازی - نسخهی قابل چاپ +- ایران شهرساز (https://www.iranshahrsaz.com) +-- انجمن: آرشیو ایران شهرساز (رایگان) (https://www.iranshahrsaz.com/forumdisplay.php?fid=1806) +--- انجمن: اخبار (رایگان) (https://www.iranshahrsaz.com/forumdisplay.php?fid=1807) +---- انجمن: اخبارشهرسازی و معماری (هفتگی) (https://www.iranshahrsaz.com/forumdisplay.php?fid=526) +----- انجمن: جدیدترین اخبار شهرسازی و معماری {هفته اول آبان 1391} (https://www.iranshahrsaz.com/forumdisplay.php?fid=1182) +----- موضوع: توسعه وظایف حوزه شهرسازی (/showthread.php?tid=13563) |
توسعه وظایف حوزه شهرسازی - javad jamshidi - ۱۳۹۱-۸-۳ [highlight=#fefaf0][font=tahoma]مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران از فرامنطقهای شدن همه وظایف حوزه شهرسازی و معماری در دفاتر خدمات الکترونیک خبر داد و گفت: به مناسبت عید قربان و از ششم آبان ماه شهروندان برای پیگیری پرونده های شهرسازی میتوانند به دفاتر سطح شهر مراجعه کنند.[/highlight][/font]
[highlight=#fefaf0]
سید مجتبی طبقی با بیان این مطلب گفت: پیش از این دفاتر خدمات الکترونیک به صورت منطقهای پاسخگوی درخواستهای شهروندان بودند و هر شهروندی برای پیگیری پرونده خود باید به دفاتر موجود در منطقه خود مراجعه میکرد. وی افزود: چندی پیش با اقداماتی که صورت گرفت در دفاتر خدمات الکترونیک این ظرفیت ایجاد شد تا استعلامها و پایان کارهای آپارتمانی به صورت فرامنطقهای انجام شود که این کار با استقبال شهروندان روبرو شد. مدیر کل تدوین ضوابط، نظارت و صدورپروانه شهرداری تهران در ادامه اظهار کرد: در همین راستا با اقداماتی که انجام شد از ششم آبان ماه به مناسبت عید قربان همه وظایف در حوزه شهرسازی و معماری به صورت فرامنطقه ای در دفاتر خدمات الکترونیک انجام می شود. طبقی خاطرنشان کرد: این خدمات در حوزه صدور پروانههای ساختمانی و گواهیها و همه خدماتی خواهد بود که شهروندان در حوزه شهرسازی و معماری به دفاترخدمات الکترونیک مراجعه میکنند. به گفته وی مالکان ساختمانها برای پیگیری روند پرونده خود و یا هر موضوع دیگری در این حوزه میتوانند به هر یک از دفاتر خدمات الکترونیک در سطح شهر تهران مراجعه کنند. |