۱۳۹۱-۸-۱۹، ۱۲:۱۲ صبح
دوست عزیز یه سری کلیاتی گفتید، اگه نقشه داشته باشم می تونیم هندسه فضا را با توجه به اصول و خط های اصلی بافت طراحی برات توضیح بدم..نمیدونم جای زیر محله مشخصه یا خودتون باید یه فضا توش پیدا کنید ولی اولین کاری که می کنی اینه که از توی نقشه خطوط اصلی و جهت دهنده که خودت پیداشون می کنی به کل بافتت خط میدهند را می کشی، تاب بافتت را پیدا می کنی یا توجه به اینکه چقدر می خواد خدمات بده و فضای تنفس می خواد اندازه فضای مکث، کاریری های دور تا دورش را تعریف می کنی... تا اونجا که می تونی سعی کن به هیج عنوان سواره از میدانت عبور نکنه صرفا فضات باید فقط پیاده داشته باشه، کاریری های کلان اطراف میدان نزار بیشتر کاریری های محلی، دبستان یادت نره
راه های عبور یه میدانت را متعدد بزار و ورودی هاش به میدان را شاخص کن ، توی مسیرت به خاطر توجه به همه سنین(همه شمولی فضا) سنگ فرش بزار ، مسیر تعریف یرای نابینا بزار تا اونحجا که می شه پله و اختلاف سطح نداشته باش اگه در هر صورت پبدا شد رامپ و سطح شیبدار یادت نره
توی طراحی کالبد میدانت که حتما باید کالبد داشته باشه( اطراف میدانت را رها نکن بهش محصوریت انسانی و تعریف شده بده) از ویژگی های کالبدی موجود توی بافت الهام بگیر و یه همون سبک برو جلو( از خودت سبک جدیدی ارایه نده اگه یافت قدیمی و فرسوده است.)
خیلی چیزای دیگه هم مهمه که رعایت کنی من فقط یه سری کلیات گفتم امیدوارم تو کارت بهت کمک کنهاگه سوالی بود من در خدمتم
راه های عبور یه میدانت را متعدد بزار و ورودی هاش به میدان را شاخص کن ، توی مسیرت به خاطر توجه به همه سنین(همه شمولی فضا) سنگ فرش بزار ، مسیر تعریف یرای نابینا بزار تا اونحجا که می شه پله و اختلاف سطح نداشته باش اگه در هر صورت پبدا شد رامپ و سطح شیبدار یادت نره
توی طراحی کالبد میدانت که حتما باید کالبد داشته باشه( اطراف میدانت را رها نکن بهش محصوریت انسانی و تعریف شده بده) از ویژگی های کالبدی موجود توی بافت الهام بگیر و یه همون سبک برو جلو( از خودت سبک جدیدی ارایه نده اگه یافت قدیمی و فرسوده است.)
خیلی چیزای دیگه هم مهمه که رعایت کنی من فقط یه سری کلیات گفتم امیدوارم تو کارت بهت کمک کنهاگه سوالی بود من در خدمتم