۱۳۹۱-۷-۲۲، ۱۱:۰۲ صبح
(۱۳۹۱-۷-۲۲، ۱۲:۲۰ صبح)armani77 نوشته است: سلام به دوستان و بخصوص دوست گرامی m- rahimian001 اتفاقی که افتاده نقض غرضه و من در کمال احترام با این نظر موافق نیستم . طراحی سوال چه تئوری مرحله اول و چه اسکیس باید یه چهارچوب کلی داشته باشه و بارم بندی و طرز نگاه اساتید تصحیح کننده هم باید یه جهاچوب واحدی داشته باشه . منظور این نیست که همه از قبل بدونن سوال چیه ولی روند پاسخ گویی به اسکیس و حل مسئله باید یه حداقل نمره ای مثل 30 در صد داشته باشه بقیه هم تا مرز 30 درصد خلاقیت و مانده درصد هم جواب دقیق سوال و ارائه بی نظیر و حتی سلیقه استاد تو این 30-40 در صد انتهایی باشه . نه اینکه با 4 ساعت تلاش و ساعتها کلاس و تمرین بهت 5 درصد بدن و به یکی دیگه فقط صرفا چون با سلیقه استاد یکی بوده 35 درصد . اگه عالی بود چرا 80 ندادن . 80 باید از کره ماه بیاد؟ ما داوطلبیم که بریم ارشد بخونیم نه شرکت کننده در مسابقه طراحی . !!! اونم از سوالات مسخره تئوری دانشگاه ازاد که مثلا ساختار شکنی کرد : زبان در حد دوره متوسطه و تاریخ : تاریخ معاصر معماری نه شهرسازی . سوالات همه از دو تا کتاب و تکراری . سلیقه طراح بیشتر از 20 تا 30 درصد نه در طرح سوال و نه در تصحیح جواب نباید موثر باشه ...
منم با نظر شما موافقم مهندس
ولی کاریش نمی شه کرد
استاد درس طراحی معماری نمره منو کم داد به دلیل مسئله غیر درسی(طاقت شنیدن حرف حق رو نداشت حتی به صورت محترمانه) کارم یکی از بهترین های کارای کلاس شده بود ولی نمره ام یکی از ضعیف ترین نمره ها. وقتی اعتراض زدم رو نمره و رفتم پیش استاد گفتن شما هیچ کاری نمی تونید کنید هر جا می خواین برین شکایت کنید این یه درس سلیقه ایه و دستتون هیچ جا بند نیست. نا گفته نماند که نمرات بچه ها رو نمودار برده بود وقتی پرسیدم خوب چرا نمره من کرو نخورده گفتن اینم یکی از اختیارات استاده دوست نداشتم به شما نمره بدم!!!!! و این است قانون مملکت ما.....
خدایا:
مرا ببخش ،
به خاطر تمام درهایی که کوبیدم
و خانه تو نبود....!!!!
مرا ببخش ،
به خاطر تمام درهایی که کوبیدم
و خانه تو نبود....!!!!